Direktlänk till inlägg 15 oktober 2009

muffinstime (a'

Av Amanda wrangborg - 15 oktober 2009 17:59


 


Shuusan allihopa Oskyldig

IUP idag i skolan,faktiskt rättså kul förutom matten,för den va lika tråkig som vanligt Tungan ute

Spanskan va bra (y'

Vi ffick smaka någon spansk grönsakssoppa & den va äcklig,& den lukta ost & skinka typ :)

& Moa följde med mej hem så bakade vi muffins,och dom blev goda (yy)

Moa & jag ska va i nån timme till sen kmr hennes mamma :)

& sen så ska jag kolla på tv & äta en muffffins Skrattande

bloggar ikv igen

/AmandaPandaGuld i mun

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:D

Av Amanda wrangborg - 18 oktober 2009 10:27

sry för jag inte blogga igår, men pallade nt :) Igår va jag hos älskling & hade mysigt ^^ Kolla ttyp på film & åt mat Sen så kom jag hem & bara kollade på tv (: Nu ska jag bara slappa sen ska jag dra till Moa & stanna där tills imon :) ...

Av Amanda wrangborg - 16 oktober 2009 16:19

Shuee Har precis kommit hem från skolan, det var faktiskt tråkigt idag. Träslöjden gick bäst, & jag gjorde färdigt min skylt ! Ikv blir det fest hos gammelfarmor (A) Ska träffa kusin & släktingar, & äta god mat ? bloggar igen ikv . ...

Av Amanda wrangborg - 15 oktober 2009 21:47

godnatt . nu ska jag gå & nanna kudden & kolla på tv, ska välja kläder tills imon med, /AmandaPanda ...

Av Amanda wrangborg - 14 oktober 2009 21:48

go kväll :)thaha.Nu ska jag faktisk gå & nanna kudden,jag är väldigt trött & måste vara pigg tills imon :D uu,miin förkyldning äe nästan borta ! Vad bra ;p Nattinatti /AmandaPanda   ...

Av Amanda wrangborg - 14 oktober 2009 19:43


  Shuee allihopa :) Va skolan idag igen ja :) Vi fick inte ha hemkundskap idag för britt skulle reda ut bråk,så vi fick ha läxtimme. TrååkigtTråååååkigt. När jag kom hem från skolan så red jag på Dandy.Gick bra (yy' Innan när jag kom hem e...

Presentation

amandapanda (:

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards