Direktlänk till inlägg 12 oktober 2009

(nn)

Av Amanda wrangborg - 12 oktober 2009 11:10

 

HejsanHejsan. (:
Jag vet att jag inte blogga igår innan jag gick & la mej, men jag satt & kolla på teve,så jag glömde bort det ^^

Idag får jag stanna hemma från skolan för jag äe ssjuk (nn)

JAG saaknar alla jättemkt,så jag måste bli frisk tills imon (yy)

Vi har 34 gloser i engelska tills på onsdag tror jag,

& jag har inte kunnat öva för jag har inte varit i skolan,

Idag ska jag mest bara sitta vid datan,fota & spela tv:spel (A) :)
& hoppas att alla mår bra :)

/AmandaPanda.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:D

Av Amanda wrangborg - 18 oktober 2009 10:27

sry för jag inte blogga igår, men pallade nt :) Igår va jag hos älskling & hade mysigt ^^ Kolla ttyp på film & åt mat Sen så kom jag hem & bara kollade på tv (: Nu ska jag bara slappa sen ska jag dra till Moa & stanna där tills imon :) ...

Av Amanda wrangborg - 16 oktober 2009 16:19

Shuee Har precis kommit hem från skolan, det var faktiskt tråkigt idag. Träslöjden gick bäst, & jag gjorde färdigt min skylt ! Ikv blir det fest hos gammelfarmor (A) Ska träffa kusin & släktingar, & äta god mat ? bloggar igen ikv . ...

Av Amanda wrangborg - 15 oktober 2009 21:47

godnatt . nu ska jag gå & nanna kudden & kolla på tv, ska välja kläder tills imon med, /AmandaPanda ...

Av Amanda wrangborg - 15 oktober 2009 17:59


      Shuusan allihopa IUP idag i skolan,faktiskt rättså kul förutom matten,för den va lika tråkig som vanligt Spanskan va bra (y' Vi ffick smaka någon spansk grönsakssoppa & den va äcklig,& den lukta ost & skinka typ :) & Moa följde...

Av Amanda wrangborg - 14 oktober 2009 21:48

go kväll :)thaha.Nu ska jag faktisk gå & nanna kudden,jag är väldigt trött & måste vara pigg tills imon :D uu,miin förkyldning äe nästan borta ! Vad bra ;p Nattinatti /AmandaPanda   ...

Presentation

amandapanda (:

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards